دبیر ستاد خدمات سفر خبر داد؛ رضایت حداکثری مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد

دبیر ستاد خدمات سفر خبر داد؛ رضایت حداکثری مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد


دبیر ستاد خدمات سفر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی های تیم ارزیابی توانستیم رضایت حداکثری میهمانان و همشهریان را کسب کنیم.

حمید زارع، دبیر ستاد خدمات سفر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرتگار ما با بیان اینکه این ستاد از یک ماه و نیم قبل از عید به ریاست حجت الاسلام صداقت تشکیل شد گفت: برنامه های مختلفی را در حوزه های متعدد برای ایام عید در نظر گرفتیم و خوشبختانه بر اساس ارزیابی های تیم ارزیابی توانستیم رضایت حداکثری میهمانان و همشهریان را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: البته در این ایام پیشنهادات بسیار خوبی نیز برای بهتر برگزار شدن برنامه ها از سوی مردم دریافت کردیم که انشالله در سال های آتی به کار خواهیم بست.

زارع در خصوص اینکه مردم بیشتر از چه بر نامه هایی  استقبال کردند ابراز داشت: برنامه هایی که زمان کمتری داشتند ودر طول مسیر مردم اجرا شدند مانند خیمه ‌شب بازی، سرودهای پاتوقی، تئاترهای خیابانی و… با استقبال بهتری روبرو بودند نسبت به جشن های چند ساعته

مدیر اداره آموزش شهروندی در ادامه از برگزاری برنامه ها تا شامگاه ۱۲ فروردین خبر داد واظهار داشت: ما در روز ۱۳ که به نام روز طبیعت نام گذاری شده هیچ گونه برنامه ای نخواهیم داشت و بیشتر به مباحث آموزش شهروندی از طریق فضای مجازی خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به برپایی نوروزگاه های ۵ گانه هم گفت: ما در ایام عید  ۳ نوروزگاه دائم را در بافت تاریخی، امیرچقماق و امامزاده جعفر(ع و دو نوروزگاه موقت در مسجد جامع و بوستان خانواده با هدف آشنایی مردم با این اماکن ) برپا کردیم.

زارع در ادامه با اشاره به این مطلب که تلاش کردیم با کمک به برخی مجموعه های تاریخی ظرفیت های  گردشگری را بیشتر معرفی کنیم گفت: خانه سیگاری ها و خانه هنر بهشت از جمله این ظرفیت های بکر بودند که به دلیل عدم توانایی مالی صاحبان آن ها به خوبی معرفی نشده بودند و ما با حمایت خود توانستیم این ظرفیت ها را معرفی کرده و ‌شاهد استقبال خوب مردم باشیم.